ا

  • اسفندیاری، شهاب تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]

  • اکبرزاده، علیرضا رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

ب

  • بردبار، ملیکا بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانه‌های جمعی با توجه به ظهور رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]

  • بهرام شتربان، باقر متحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-15]

پ

  • پورالخاص، شکراله بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایت‌های داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلم‌نامه از ‌چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]

ح

  • حسینی، سید بشیر ارجاعات شخصیت‌های مستند اجتماعی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رمزگان امر به معروف ‌‌و نهی از منکر رسانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]

  • حسینی، سیدحسن ماهیت رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 189-212]

  • حضوری، مژگان مقایسه ادراک عدالت رسانه‌ای از برنامه‌های صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]

خ

  • خجسته، حسن تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-98]

  • خرم پور، یاسین بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]

  • خسروی، علیرضا جهانی‌‌شدن و بازنمایی نمودهای محلی- فرامحلی تبلیغات تجاری در مجلات عامه پسند ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 149-167]

د

  • دستور، مجتبی شناسایی نشانگرهای ارتقاء کیفیت آموزش هنر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی رشته‌های هنری-رسانه‌ای دانشگاه صداوسیما [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 17-39]

  • دلاور، علی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]

  • دهبانی پور، رضا بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]

ر

  • رضایی دولت ابادی، حسین تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

ز

ش

  • شرف الدین، سید حسین واکاوی نقش رسانه‌های غربی در اسلام‌هراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]

  • شکرچی زاده، زهرا تاثیرفلسفه اخلاقی و قوم پرستی بر تمایل به خرید برند ایرانی بر اساس نقش محوری اقتصاد مقاومتی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 41-59]

  • شهابی زاده، فاطمه تاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]

  • شیخی، عنایت بررسی تجربی تاثیر رسانه‌های ارتباط جمعی در گسترش عناصر فرهنگی پست‌مدرنیسم مورد مطالعه (جوانان شهر یزد) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-125]

ص

  • صلواتیان، سیاوش مقایسه ادراک عدالت رسانه‌ای از برنامه‌های صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]

ض

  • ضیایی پرور، حمید بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]

ع

  • عاطفی فر، سمیرا تاثیر مصرف کمی شبکه های تلویزیونی بر شکل گیری الگوهای ارتباطی زوجین با بررسی نقش متغیر های میانجی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 127-147]

  • عاملی، سعیدرضا رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوم‌لند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]

  • عسکری، سیداحمد جهانی‌‌شدن و بازنمایی نمودهای محلی- فرامحلی تبلیغات تجاری در مجلات عامه پسند ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 149-167]

  • عقیلی، سید وحید بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانه‌های جمعی با توجه به ظهور رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]

  • عقیلی، سیدوحید نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]

  • عیسی زاده، عباس واکاوی نقش رسانه‌های غربی در اسلام‌هراسی معاصر [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 149-172]

ف

  • فرهنگی، علی‌اکبر مقایسه ادراک عدالت رسانه‌ای از برنامه‌های صداوسیما بین مردم فقیر و غنی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-117]

  • فهیمی فر، اصغر تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]

ق

  • قاسمیان، محمدرضا بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]

  • قنبری، شیرین بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانه‌های جمعی با توجه به ظهور رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-53]

ک

  • کاظمی نجف ابادی، حسنا نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 195-213]

  • کامیابی گل، عطیه بررسی ساختار نوبت در اتاق‌های چت و شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]

  • کوثری، مسعود رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

م

  • مصدری، فاطمه ماهیت رسانه‌های نوین [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 189-212]

  • معمار، ثریا رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

  • موسوی فر، رضیه بررسی نقش هالیوود در تشدید ایران هراسی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 169-193]

ن

  • ناصری طاهری، عباس ارجاعات شخصیت‌های مستند اجتماعی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رمزگان امر به معروف ‌‌و نهی از منکر رسانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]

  • نبوی زاده نمازی، سید وحید رویکرد اسلامورومیایی هالیوود نسبت به مسلمانان و اسلام: تحلیل نشانه شناختی فصل سوم سریال هوم‌لند [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 119-147]

  • نقیبی اصفهانی، مریم سادات تبیین ساختارگرایانه سینمای دفاع مقدس: مطالعه موردی مهاجر و لیلی با من است [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 215-236]

و

  • وثوقی، مسعود ارجاعات شخصیت‌های مستند اجتماعی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رمزگان امر به معروف ‌‌و نهی از منکر رسانه‌ای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 213-239]

ه

  • هدایت مفیدی، مسیحه بررسی ساختار نوبت در اتاق‌های چت و شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 173-187]

  • همتی، رضا رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]

ی

  • یحیایی، محمد بازنمایی اسطورۀ قهرمان مظلوم در روایت‌های داستانی سینمای دفاع مقدس ) مطالعۀ موردی چهار فیلم‌نامه از ‌چهار دهۀ سینمای ایران ( [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 55-71]