آ

  • آیتی، محسن رابطه‌ی میزان نوع استفاده از اینترنت با نگرش دانشجویان نسبت به اثرات اینترنت بر آشفتگی افکار، اختلال خواب و تیک‌های عصبی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]

ا

  • اکبری، حسین رابطه مصرف رسانه‌های داخلی و خارجی با هویت ملی جوانان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]

ب

  • بشیر، حسن بررسی نقش آگهی های بازرگانی تلویزیون در ترویج سبک زندگی مطالعة موردی: آگهی های بازرگانی شبکة جم در زمستان 1394 [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 23-46]

  • بلادپس، مجید بنیان‌های روایتِ سینمایی از منظر پروای وجود [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 129-152]

  • بهروان، حسن تبیین جامعه‌شناختی عوامل مرتبط با عضویت، بازدید و ماندگاری کاربران در گروه‌های اینترنتی غیراخلاقی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 123-146]

ت

  • تاجوران، مرضیه ارائه مدل علی روابط نفوذ اجتماعی و هنجار ذهنی بر نگرش جوانان به برنامه های ماهواره ای: نقش واسطه ای درک از سهولت دسترسی و سودمندی برنامه ها [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 153-172]

  • توکلی، مهرداد آسیب‌شناسی اشاعه حقوق شهروندی از طریق رسانه‌های جمعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]

ج

  • جامع، رقیه بررسی موانع تاسیس شبکه های تلویزیون خصوصی در ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 47-69]

  • جهانگیر، کیامرث نقش رسانه‌ها در تحولات سیاسی ایران؛ دهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-19]

ح

  • حاتمی، امیر بررسی نقش آگهی های بازرگانی تلویزیون در ترویج سبک زندگی مطالعة موردی: آگهی های بازرگانی شبکة جم در زمستان 1394 [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 23-46]

  • حسن خانی، جعفر نقش شبکه‌های اجتماعی در هویت تمدنی کاربران ایرانی (مطالعه موردی فیس بوک و تلگرام) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 105-128]

خ

  • خباز، هاجر رابطه‌ی میزان نوع استفاده از اینترنت با نگرش دانشجویان نسبت به اثرات اینترنت بر آشفتگی افکار، اختلال خواب و تیک‌های عصبی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]

د

  • دادگران، سیدمحمد بررسی موانع تاسیس شبکه های تلویزیون خصوصی در ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 47-69]

  • دولتخواه، مهدی تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 67-84]

  • دیوسالار، حسین نقش رسانه‌ها در تحولات سیاسی ایران؛ دهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-19]

ذ

  • ذاکر، آرمان مطالعه زبان‌شناختی عنوان در برنامه‌های نمایشی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 21-37]

ر

  • رحمان زاده، سید علی آسیب‌شناسی اشاعه حقوق شهروندی از طریق رسانه‌های جمعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]

  • رحمتی، رضا نقش شبکه‌های اجتماعی در هویت تمدنی کاربران ایرانی (مطالعه موردی فیس بوک و تلگرام) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 105-128]

  • رستمی، محبوبه کلیشه‌سازی آرمان‌شهر در تبلیغات تلویزیونی ایران: بررسی آگهی‌های بازرگانی لوازم‌ خانگی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 85-103]

  • رضایی، محمد رابطه‌ی میزان نوع استفاده از اینترنت با نگرش دانشجویان نسبت به اثرات اینترنت بر آشفتگی افکار، اختلال خواب و تیک‌های عصبی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]

ز

  • زین الصالحین، حسن عکس، گفتمان، فرهنگ عنوان فرعی: تحلیل تاریخی کارکردهای گفتمانی عکس در ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 39-65]

  • زیویار، فرهاد نقش شبکه‌های اجتماعی در هویت تمدنی کاربران ایرانی (مطالعه موردی فیس بوک و تلگرام) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 105-128]

س

  • ساعی، منصور مطالعه تاثیر استفاده از سایت های شبکه اجتماعی بر هویت قومی دانشگاه‌های تهران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 105-121]

ش

  • شاهین، مهدی نقش شبکه‌های اجتماعی در هویت تمدنی کاربران ایرانی (مطالعه موردی فیس بوک و تلگرام) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 105-128]

ص

  • صابر، منوچهر آسیب‌شناسی اشاعه حقوق شهروندی از طریق رسانه‌های جمعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 87-104]

  • صفورا، محمد علی بنیان‌های روایتِ سینمایی از منظر پروای وجود [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 129-152]

  • صلواتیان، سیاوش تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر هویت فرهنگی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 67-84]

  • صیف، محمد حسن ارائه مدل علی روابط نفوذ اجتماعی و هنجار ذهنی بر نگرش جوانان به برنامه های ماهواره ای: نقش واسطه ای درک از سهولت دسترسی و سودمندی برنامه ها [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 153-172]

ط

  • طالبی، سعید ارائه مدل علی روابط نفوذ اجتماعی و هنجار ذهنی بر نگرش جوانان به برنامه های ماهواره ای: نقش واسطه ای درک از سهولت دسترسی و سودمندی برنامه ها [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 153-172]

ف

  • فاضلی، نعمت الله عکس، گفتمان، فرهنگ عنوان فرعی: تحلیل تاریخی کارکردهای گفتمانی عکس در ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 39-65]

  • فهیمی فر، اصغر بنیان‌های روایتِ سینمایی از منظر پروای وجود [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 129-152]

ق

  • قندهاریون، عذرا کلیشه‌سازی آرمان‌شهر در تبلیغات تلویزیونی ایران: بررسی آگهی‌های بازرگانی لوازم‌ خانگی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 85-103]

ک

  • کرمانی، حسین مطالعه تاثیر استفاده از سایت های شبکه اجتماعی بر هویت قومی دانشگاه‌های تهران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 105-121]

  • کشیشیان، گارینه فرهنگ و جامعه پذیری سیاسی در عصر اطلاعات [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 173-203]

  • کوشا، مژگان کوشا مشارکت در «حلقه‌های کندو‌کاو» و تأثیر آن بر مهارت تفکر انتقادی در سواد رسانه‌ای (انیمیشن) [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 181-199]

م

  • مسعودی، حمید تبیین جامعه‌شناختی عوامل مرتبط با عضویت، بازدید و ماندگاری کاربران در گروه‌های اینترنتی غیراخلاقی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 123-146]

  • مقیمی زنجانی، شروین اولویت اخلاق وظیفه‌گرا بر اخلاق فضیلت‌محور در عرصه رسانه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 205-226]

  • مهرابی، معصومه مطالعه زبان‌شناختی عنوان در برنامه‌های نمایشی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 21-37]

ن

ه

  • هدایتی، مهرنوش مشارکت در «حلقه‌های کندو‌کاو» و تأثیر آن بر مهارت تفکر انتقادی در سواد رسانه‌ای (انیمیشن) [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 181-199]

  • همراز، ویدا تحلیل ساختاری برنامه های تبلیغی اوانجلیستها در شبکه های تلویزیونی ماهواره ای [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 201-225]