دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
کلیدواژهها = %D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3 %D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA
تعداد مقالات: 2
تاثیر رسانههای جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان
دوره 12، شماره 2 ، اسفند 1401، ، صفحه 131-165
چکیده
امنیت همیشه بعنوان بستر و زیربنای توسعه جوامع مطرح شده است. باعنایت به اهمیت این امر، در این تحقیق با توجه به شرایط استان سیستان و بلوچستان به بررسی نقش رسانه ها بر احساس امنیت در این استان پرداخته شده است. سوال این است که رسانههای جمعی چه تاثیری در احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان داشته است؟ در پاسخ به این سوال رسانههای جمعی ... بیشتراحساس امنیت کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی از منظر جنسیت، سن، میزان تحصیلات و میزان استفاده ( مطالعه موردی شبکه اجتماعی فیس بوک)
دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1394، ، صفحه 57-82