دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
نویسنده = حسن خجسته
تعداد مقالات: 5
ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تأکید بر نقش صنعت (خود تنظیمگری)
دوره 11، شماره 2 ، اسفند 1400، ، صفحه 275-306
چکیده
امروزه در سراسر جهان تلاشهای وسیعی برای بازتعریف رابطه میان حاکمیت، جامعه و بخشهای خصوصی صورت میگیرد؛ در هیچ کجا این بازتعریف مهمتر از فضاهای جدید ارتباطی و رسانهای نیست؛ جایی که در آن تحولات جدید، نیاز به استقرار شیوههای نوین حکمرانی مشارکتی در زنجیره تولید، نشر و مصرف رسانهای را دوچندان نموده است؛ پژوهش پیش رو یافتن ... بیشتررهبران افکار در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر)
دوره 11، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 213-243
چکیده
تکثر و پویایی ارتباطات شبکهای که بارزترین مصداق آن در بستر شبکههای اجتماعی محقق شده؛ یک گام اساسی به اغلب پژوهشهای ارتباطی و تحقیقات مرتبط با حوزه افکار عمومی اضافه کرده است. چیزی که میشود از آن به عنوان مرحله پالایش داده نام برد. پالایشی که هدف از آن مرتبسازی دادهها، حذف اطلاعات پرت و شناسایی روشمند محتوا یا کاربرانی است ... بیشترسیاست های اصلی رسانه ها در هنگامه بحران های ناشی از حوادث طبیعی
دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 43-78
چکیده
ایران کشوری است که همواره در معرض حوادث و بلایای طبیعی و بحران ناشی از آن است. در هنگامه بحران، رسانه نقش تعیین کننده ای دارند. روشن بودن سیاست های اصلی فعالیت رسانه ها در این شرایط می تواند موجبات هرچه بهتر کنترل و مدیریت بحران شود. فقد سیاست های رسانه ای هنگامه بحران موجب ایجاد هزینه بیشتر و تأخیر کنترل بحران می شود. تجربه سیل نوروز ... بیشترتشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی
دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1397، ، صفحه 73-98
چکیده
فعالیت و حضور مؤثر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تابع قواعد و ویژگی های آن است. امروزه با انقلاب ارتباطات تغییر تغییر نقش مخاطب به کاربر یعنی حضور هر فرد برحسب توان در فضای مجازی برای تولید محتوا و عرضه آن به دیگران، بسیاری از معادلات گذشته در ارتباطات را تغییر داده است. هر کاربر برای حضور اثرگذارش باید عناصری که در این فرایند ... بیشترتفاوت سازمان های رسانه ای با سازمان های صنعتی
دوره 5، شماره 2 ، آبان 1394، ، صفحه 21-38