نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات میان فرهنگی

محمد مجاور شیخان؛ صدیقه ببران؛ علی اصغر کیا

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 273-292

https://doi.org/10.30465/ismc.2020.5598

چکیده
  با توسعه رسانه ها، ارتباطات میان فرهنگی نیز دچار تحولات جدی شده است. گسسته شدن مرزهای زمان و مکان این امکان را فراهم آورده است که ارتباط میان فرهنگ ها تسهیل شود. مقاله حاضر با همین هدف و با تاکید بر روی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات میان فرهنگی در ایران صورت پذیرفته است. تکنیک به کار رفته در مطالعه حاضر دلفی بوده و جامعه آماری شامل ...  بیشتر