بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانه‌های جمعی با توجه به ظهور رسانه‌های نوین

ملیکا بردبار؛ سید وحید عقیلی؛ شیرین قنبری

دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1397، ، صفحه 19-53

چکیده
  هدف این مقاله درک این موضوع است که چگونه در طی دهه گذشته با تغییرات فناوری، مخاطبان در سراسر جهان تغییر کرده‎اند و آنها چگونه بر فضای رسانه‎ای خود اثرگذار بوده‎اند. بنابراین به اجمال، می‎توان ادعا کرد که خلاء پژوهشی همه­جانبه نگر در دیدگاه هارولد لاسول در حوزه رسانه با دیدگاه چه ذی­نفعانی، چه نوع پیام و محتوایی با چه تکنولوژی ...  بیشتر