شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران

مهدی علی شریفی؛ نوروز هاشم زهی؛ سید علی رحمان زاده؛ سیدوحید عقیلی

دوره 13، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 271-297

https://doi.org/10.30465/ismc.2023.41841.2581

چکیده
  تحقیق حاضر به شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صداوسیمای ایران پرداخته است. پژوهش حاضر دارای رویکرد کیفی و راهبرد مصاحبه اکتشافی است. جامعة آماری پژوهش با توجه به قلمرو موضوعی آن شامل استادان و متخصصان حوزه ی رسانه و همچنین مدیران سطوح عالی سازمان صداوسیما است. با بررسی های صورت گرفته تعداد حجم نمونه آن ...  بیشتر

بررسی نرخ تعامل کاربران در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در زلزله ی کرمانشاه مطالعه موردی: صفحه اینستاگرام علی دایی،نرگس کلباسی و صادق زیباکلام

علیرضا دباغ؛ سید محمد دادگران؛ سیدوحید عقیلی

دوره 9، شماره 2 ، اسفند 1398، ، صفحه 91-109

https://doi.org/10.30465/ismc.2020.5076

چکیده
  شبکه‌های اجتماعی بستر جدیدی برای تعامل و مشارکت اجتماعی ایرانیان در رخدادهای مختلف به‌وجود آورده‌اند. این تحقیق برای یافتن نرخ تعامل کاربران صفحه اینستاگرام سلبریتی‌های ایرانی فعال درکمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، به روش تحلیل‌محتوای کمّی صورت پذیرفته است. از میان صفحات مختلف اینستاگرام ،صفحه شخصی علی دایی به عنوان یک ورزشکار، ...  بیشتر

نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران)

حسنا کاظمی نجف ابادی؛ سیدوحید عقیلی؛ علی دلاور

دوره 8، شماره 1 ، شهریور 1397، ، صفحه 195-213

چکیده
  تحقیق حاضر، نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران)است که با روش مطالعه کتابخانه­ای و اسنادی و ابزار فیش برداری به بررسی اهمیت و تاثیرات این شبکه­ها و شکل گیری و تغییرات ارتباطات بین فرهنگی در این فضا پرداخته است. با توجه به پیشینه تحقیق و نظریاتی که مطرح  شده و تحقیقاتی که انجام گرفته است، مشخص شد ...  بیشتر

نقش فضای سایبری در پیشبرد دیپلماسی عمومی مدرن

سید فضل اله قاضوی؛ صادق زیبا کلام؛ سید وحید عقیلی

دوره 6، شماره 2 ، بهمن 1395، ، صفحه 101-118

چکیده
  در این پژوهش به بررسی نقش فضای سایبری در پیشبرد دیپلماسی عمومی مدرن می پردازیم. این تحقیق بر حسب دستاوردها و نتایج از نوع کاربردی و با توجه به اهداف از نوع توصیفی-پیمایشی می­باشد. جامعه آماری، اساتید مرتبط در حوزه علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و ارتباطات از دانشگاه های معتبر شهر تهران هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس ...  بیشتر