دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
نویسنده = %D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86 %DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C
تعداد مقالات: 2
کنشگری همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ نوع توئیت، لحن توئیت و جهتگیری نسبت به شخصیت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396
دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 215-251
چکیده
توئیتر در حال حاضر به یکی از رسانه های اصلی برای کنشگری در جریان رویدادهای سیاسی تبدیل شده است. در این تحقیق، با تمرکز بر مفهوم همگان شبکه ای تلاش می کنیم تا چگونگی کنشگری این همگان ها در توئیتر فارسی را در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 مطالعه کنیم. برای انجام اینکار، نوع توئیت های تولید شده، لحن توئیت ها و همچنین قالب بندی شخصیت ... بیشترمطالعه تاثیر استفاده از سایت های شبکه اجتماعی بر هویت قومی دانشگاههای تهران
دوره 7، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 105-121